Přeskočit na hlavní obsahPřeskočit na zápatí
Máte dotazy? +421 911 354 349
  • Platba a doručení
  • O nás
  • Kontakt
  • CZ
    • SK
Menu
  • Svatba
      Svatební sklenice na víno
      Svatební sklenice na šumivá vína
      Svatební sklenice na gin
      Sklenice pro svatební rodiče
      Svatební vázy
      Svatební soupravy
  • Dárky
      Pro muže
      Pro ženu
      Gravírované šálky
      Dárkové sety
      První svaté přijímání
      Křest
      Biřmovka
  • Výročí
      Sklenice na víno
      Sklenice na šumivá vína
      Sklenice na pivo
      Vyroční sklenice
      Vyročně vázy
  • Sklenice
      Víno
      Sekt & Prosecco
      Whisky & Sklenice
      Likér & Schnaps
      Gin
      Pivo
      Čaj & Káva
  • Ostatní sklo
      Vázy
      Láhve
      Karafy & Dekanter
      Svícny
      Doplňky
  • Kolekce
      Falling star
      Falling star
      Zobrazit kolekci
      Cross line
      Cross line
      Zobrazit kolekci
      Chic
      Chic
      Zobrazit kolekci
      Glitz
      Glitz
      Zobrazit kolekci
      Avallon
      Avallon
      Zobrazit kolekci
      Grass
      Grass
      Zobrazit kolekci
      Spiral
      Spiral
      Zobrazit kolekci
  • Sortiment
  • Informace
  • Svatba
    • Svatební sklenice na víno
    • Svatební sklenice na šumivá vína
    • Svatební sklenice na gin
    • Sklenice pro svatební rodiče
    • Svatební vázy
    • Svatební soupravy
  • Dárky
    • Pro muže
    • Pro ženu
    • Gravírované šálky
    • Dárkové sety
    • První svaté přijímání
    • Křest
    • Biřmovka
  • Výročí
    • Sklenice na víno
    • Sklenice na šumivá vína
    • Sklenice na pivo
    • Vyroční sklenice
    • Vyročně vázy
  • Sklenice
    • Víno
    • Sekt & Prosecco
    • Whisky & Sklenice
    • Likér & Schnaps
    • Gin
    • Pivo
    • Čaj & Káva
  • Ostatní sklo
    • Vázy
    • Láhve
    • Karafy & Dekanter
    • Svícny
    • Doplňky
  • Kolekce
    • Falling star
    • Cross line
    • Chic
    • Glitz
    • Avallon
    • Grass
    • Spiral
  • Platba a doručení
  • O nás
  • Kontakt
Máte dotazy? +421 911 354 349
Dárkové balení

každé objednávky

Doprava zdarma

při nákupu nad 1500 Kč

Gravírování

zdarma

Slovenská

rodinná firma

DomůReklamace

Reklamace

1. Obecná ustanovení a vymezení pojmů

 

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „ Reklamace“).

Prodávající je obchodní společnost

  • Inspiraglass s.r.o.
  • Dulov 206
  • 018 52 Dulov
  • IČ: 47 441 143
  • zapsaným v OR Okresního soudu Trenčín, Oddíl: Sro, Vložka č.: 29187/R
  • DIČ: 202 389 9405
  • DIČ: XXX

(dále jen „prodávající“).

Kupujícím je spotřebitel (osoba, která nakupuje zboží pro osobní potřebu nebo pro potřebu příslušníků své domácnosti)

(dále v textu také jako „kupující – spotřebitel“)

a fyzická a/nebo právnická osoba – podnikatel, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží (dále v textu také jako „kupující – podnikatel“).

Fyzické a právnické osoby – podnikatelé (kupující – podnikatelé) berou na vědomí, že podmínky záruky mohou být odlišné od podmínek záruky pro kupující – spotřebitele a vztahy mezi Prodávajícím a kupujícím – podnikatelem jsou upraveny Obchodním zákoníkem.

 

2. Záruční podmínky

 

Pokud Zboží vykazuje zjevné vady, t.j. zejména je-li Zboží Kupujícímu prodáno v poškozeném transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle zvolení Kupujícího.

Délka záruční doby pro kupující – spotřebitele (ve smyslu článku 1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů, odstavec 3, bod i.), se řídí platnými ustanoveními Zákona, trvá tedy 24 měsíců, s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím.

Délka záruční doby pro kupující – podnikatele (ve smyslu článku 1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů, odstavec 3, bod ii.), trvá 12 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím.

Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených v předmětné smlouvě, v Zákoně, případně v případech uvedených v příslušných Všeobecných obchodních podmínkách Prodávajícího. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno písemné prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy, se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly.

 

 

3. Poučení o odpovědnosti prodávajícího za vady zboží v případě kupujícího – spotřebitele

Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující – spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Kupující – spotřebitel může namísto odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím Prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit závadnou věc za nezávadnou, pokud to kupujícímu – spotřebiteli nezpůsobí závažné potíže.
 
Prodávající garantuje, že u všech řádně uplatněných reklamací, při kterých se vada projeví do 30 dnů od převzetí zboží kupujícím – spotřebitelem, vyřeší reklamaci bez zbytečného odkladu výměnou za nové zboží. Pokud zboží není v daný moment k dispozici na skladě Prodávajícího, bude nové zboží kupujícímu – spotřebiteli dle vzájemné dohody bez zbytečného odkladu objednáno od dodavatele Prodávajícího nebo výrobce zboží nebo bude kupujícímu – spotřebiteli umožněn výběr jiného zboží. Pro vznik nároku na řešení reklamace výměnou zboží za nový kus musí být reklamované zboží vráceno Prodávajícímu kompletní (tzn. včetně veškerého příslušenství, manuálů apod.). Garance výměny dle výše uvedeného se nevztahuje na mechanicky poškozené zboží, které takové poškození neměl v době převzetí zboží kupujícím – spotřebitelem nebo jím zmocněné osoby.
 
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující – spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu – spotřebiteli, jde-li sice o odstranitelné vady, ale kupující – spotřebitel nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující – spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
 
Prodávající poučil kupujícího – spotřebitele o jeho právech, která mu vyplývají z ustanovení § 622 Zákona (bod 1 článku 3 tohoto Reklamačního řádu) a právech, která mu vyplývají z ustanovení § 623 Zákona (bod 3 článku 3 tohoto Reklamačního řádu) tak, že umístil tento Reklamační řád na příslušné podstránce internetového obchodu Prodávajícího a kupující – spotřebitel měl možnost si jej přečíst v době před odesláním objednávky.
 
Na základě rozhodnutí kupujícího – spotřebitele, které ze svých práv ve smyslu ustanovení § 622 a ustanovení § 623 Zákona uplatňuje, je Prodávající nebo jím určená osoba povinna určit způsob vyřízení reklamace podle ustanovení § 2 písm. m) Zákona o ochraně spotřebitele (zákon č. 250/2007 Sb z. ve znění pozdějších předpisů, dále v textu už jen jako „zákon o ochraně spotřebitele“) ihned, ve složitějších případech do 3 dnů od začátku reklamačního řízení, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu zboží, nejpozději do 30 dnů ode dne začátku reklamačního řízení. Po určení způsobu vyřízení reklamace Prodávající nebo jím určená osoba reklamaci vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. V případě marného uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má kupující – spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží. O ukončení reklamačního řízení a výsledku reklamace informuje Prodávající Kupujícího formou dohodnutou mezi oběma smluvními stranami (e-mailem nebo písemně dopisem) a zároveň bude Kupujícímu spolu se zbožím doručen reklamační protokol.
 
  Pokud kupující – spotřebitel reklamaci zboží uplatnil během prvních 12 měsíců od uzavření kupní smlouvy, může Prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě vyjádření znalce nebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou nebo akreditovanou osobou nebo stanoviska určené osoby (dále jen „odborné posouzení zboží“). Bez ohledu na výsledek odborného posouzení nemůže prodávající od kupujícího – spotřebitele vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení zboží ani jiné náklady související s odborným posouzením zboží.
 
Pokud kupující – spotřebitel reklamaci výrobku uplatnil po 12 měsících od uzavření kupní smlouvy a Prodávající ji zamítl, osoba, která reklamaci vybavila, je povinna v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může kupující – spotřebitel zaslat zboží k odbornému posouzení. Pokud kupující – spotřebitel zboží zašle na odborné posouzení určené osobě uvedené v dokladu o vyřízení reklamace, náklady odborného posouzení zboží, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese Prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud kupující – spotřebitel odborným posouzením prokáže odpovědnost Prodávajícího za reklamovanou vadu zboží, může reklamaci uplatnit znovu; během výkonu
 

4. Vyřízení reklamace

Reklamace se uplatňuje osobně v sídle Prodávajícího, případně prostřednictvím pošty na adrese: Dulov 206, 018 52 Dulov nebo emailem na adrese: info@brilant.sk. Společně se zbožím se doporučuje pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad potvrzující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list (jehož vzor je dostupný na webové stránce Prodávajícího: www.brilantcrystal.sk).

V případě, že Kupující využije svého práva a vyžaduje odstranění vady Zboží opravou a v záručním listu je pro účely záručních oprav Zboží určen jiný subjekt než Prodávající, jehož místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, Kupující může uplatnit právo na záruční opravu u subjektu uvedeného v záručním listu.

V případě, že není možné uplatnit záruční opravu u jiného subjektu než u Prodávajícího, zajistí záruční opravu Prodávající. Prodávající v den přijetí reklamace vystaví Kupujícímu doklad o přijetí reklamace zboží, ve kterém přesně označí reklamované vady zboží v souladu s ustanovením § 18 ods. 5 Zákona o ochraně spotřebitele. Po vyřízení reklamace Prodávající o této skutečnosti informuje Kupujícího formou dohodnutou s Kupujícím (zejména prostřednictvím e-mailu Kupujícího).

Dále je Kupující oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je přiložen v dokumentaci ke Zboží, případně je sdělí Prodávající na požádání Kupujícího.

Reklamace včetně odstranění závady musí být vyřízeny bez zbytečného odkladu, v odůvodněných případech nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace. Po uplynutí této lhůty má Kupující právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží.

V situaci, kdy je Zboží třeba zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, jedná Kupující tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného obalu, které Zboží dostatečně ochrání a vyhovuje nárokům na přepravu Zboží. V případě přepravy křehkého Zboží, je doporučeno označit zásilku příslušnými symboly.

V případě, že je reklamované zboží doručeno Prodávajícímu (příp. jiné oprávněné osobě) poštou nebo kurýrem, odpovědná osoba toto zboží převezme, zkontroluje zásilku, dokumentaci (fakturu, pokladní blok, obal). Rozhodující datum na lhůtu běhu reklamace je datum převzetí reklamovaného zboží od kurýra nebo poštovního doručovatele.

Odpovědná osoba v plné míře odpovídá za sledování běhu lhůty pro reklamaci v souladu s příslušným ustanovením Zákona o ochraně spotřebitele a Občanského zákoníku a neprodlené kontaktování Kupujícího o vyřízení reklamace v zákonem určené lhůtě formou e-mailu, SMS, resp. doporučeného dopisu.

Servisní středisko po řádném vyřízení reklamace vyzve Kupujícího telefonicky, e-mailem nebo jiným způsobem dohodnutým s Kupujícím k převzetí opraveného Zboží a reklamačního protokolu, resp. bude po vzájemné dohodě Zboží spolu s reklamačním protokolem doručeno Kupujícímu formou doporučené zásilky.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborné manipulaci se Zbožím, tzn. zejména při:

  • porušení ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku nějaké jsou,
  • používání Zboží v podmínkách, které svými parametry neodpovídají parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

 

5. Alternativní řešení sporů

V případě, že Kupující – spotřebitel nebyl spokojen s vyřízením reklamace Prodávajícím nebo když se Kupující – spotřebitel obrátil na Prodávajícího se žádostí o nápravu a nebyl spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva, má Kupující – spotřebitel právo obrátit se na Prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na takovou žádost odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má Kupující – spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Subjektem alternativního řešení sporů je Slovenská obchodní inspekce, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, resp. jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství České republiky (seznam je dostupný na stránce www.mhsr.sk). Kupující – spotřebitel je oprávněn si vybrat subjekt alternativního řešení spotřebitelských sporů, na který se obrátí. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

6. Závěrečná ustanovení

 

V případě jakékoli Reklamace informuje Kupující Prodávajícího o uplatnění reklamace a dohodne se s ním na nejvhodnější formě reklamačního postupu.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 25. 6. 2020. Změny reklamačního řádu vyhrazeny. Na platně uzavřenou smlouvu se však vztahují reklamační podmínky platné v době uzavření smlouvy.

Firma s dlouholetými zkušenostmi v oblasti dekorování skla.
Obchod
  • Časté dotazy
  • O nás
  • Kontakt
Důležité informace
  • Obchodní podmínky
  • Platba a doručení
  • Balení
  • Reklamace
  • Ochrana osobních údajů
  • Zásady používání souborů cookie
Kontaktujte nás+421 911 354 349info@brilantcrystal.cz
© 2025 Copyright Brilant Crystal | Všechna práva vyhrazena

Vytvořila digitální agentura Ametica

Spravovat souhlas

K poskytování těch nejlepších zkušeností používáme technologie, jako jsou soubory cookie pro ukládání a/nebo přístup k informacím o zařízení. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečné ID na této stránce. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.

Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo k jedinému účelu provedení přenosu komunikace přes elektronickou komunikační síť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Statistiky
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}